Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace procesů v kontextu řízení kvality - norma ISO 9001
Hýblerová, Michaela ; Hradecká, Lenka (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám procesním přístupem jako jednou z hlavních zásad vyplývajících z řízení dle ISO 9001. Úvodní teoretickou část věnuji základním tezím vyplývajících z normy ISO 9001. V praktické části provádím analýzu procesů, systému neustálého zlepšování a uvádím ekonomické zatížení při zavádění norem. V poslední části představím návrhy na optimalizaci řízení procesů.
Návrh hlavních ukazatelů výkonnostních metrik
Kmeť, Lenka ; Jandová, Kristýna (oponent) ; Bača, Petr (vedoucí práce)
Práce se týká procesního přístupu a jeho využití při měření výkonnosti společnosti. Uvádí přehled jednotlivých přístupů, od tradičních obsahujících pouze finanční ukazatele po moderní využívající nefinanční ukazatele a začleňující do měření i oblasti týkající se zákazníků, zaměstnanců a další. V práci je zmíněn i systém řízení kvality obsažený v normě ISO 9001:2015 a jeho přístup k měření výkonnosti. Kapitola metriky se týká měřítek výkonnosti, hlavně klíčových ukazatelů výkonnosti, jejich účelu, vlastností a rozdělení. Je zde uveden postup jejich stanovení a úskalí, na která je třeba si dát pozor při jejich výběru a používání. Další kapitoly jsou věnovány sestavení systému metrik konkrétních společností.
Certifikace systému managementu kvality
Pappová, Barbora ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o certifikaci systému managementu jakosti. V úvodu do problematiky se nachází vysvětlení základních pojmů, historie, vznik a vývoj normy ČSN EN ISO 9001. Dále jsou probrány jednotlivé normy ISO řady 9000 a metodické pokyny pro akreditaci (MPA 50-01-07). Největší důraz je zde kladen na normu ČSN EN ISO 9001. Jsou zde rozebrány především kapitoly 4 až 8. Další důležitou částí této práce je 7. kapitola s názvem proces certifikace. Celý proces je zde podrobněji popsán od samotného počátku po vydání certifikátu, následného dozoru a recertifikace. V závěru je uvedeno zhodnocení současného stavu a odhad budoucího vývoje.
Zlepšování jakosti ve výrobě přívěsů
Vlach, Zdeněk ; Marková, Petra (oponent) ; Pernikář, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na řešení zadání z průmyslové praxe za účelem zvyšování jakosti ve výrobě přívěsů. Ve zhodnocení stávajícího stavu jsou popsány vybrané charakteristiky společnosti AGADOS, rozbor výrobního procesu včetně kontrolních a monitorovacích činností. Teoretická studie představuje postupy a metody plánování a neustálého zlepšování jakosti. Vyhodnocení výsledků pozorování s podporou nástrojů IS proběhlo cíleně konstrukcí zjištěných neshod pomocí Paretova diagramu. Po uplatnění nápravných opatření pro zlepšení jakosti, která byla stanovena z pohledu procesního řízení, proběhlo opakované vyhodnocení. Účinnost a efektivnost navržených opatření je znázorněna konstrukcí Paretových diagramů, které vyjadřují komplexní posouzení změn před a po uplatnění nápravných opatření.
Implementace součástí programu neustálého zlepšování
Fraňková, Magda ; Zámostná, Klára (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na implementaci CIP – World programu neustálého zlepšování a na splnění požadavků auditu Star Power Factory ve společnosti Siemens Nízkonapěťová spínací technika Trutnov, s.r.o.
Význam automatizace pro inovaci strojírenských provozů
Jevická, Barbora ; Vojáček, Zdeněk (oponent) ; Lacko, Branislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tím, jaký význam má automatizace z hlediska inovace výrobních procesů. Na příkladech strojů se popisuje současný stav průběhu konkrétního výrobního procesu určité výrobní firmy. Cílem je zdůraznit vliv automatizovaných prvků stroje na průběh výrobního procesu. Poukazuje se na inovace výrobního procesu a na jeho dosáhnuté přínosy. Zároveň se navrhují další zlepšující kroky, které postupně vytvářejí výrobní společnost na úroveň Industry 4.0. Analyzují se tak možnosti využití tohoto konceptu budoucnosti a jeho prvků.
Řízení kvality dodavatelů
Blažek, Tomáš ; Štěpán, Roman (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou odběratelsko-dodavatelských vztahů a to konkrétně řízením kvality dodavatelů z pohledu odběratele. Obsahem práce je analýza původního stavu a návrh aplikovatelných změn v konkrétním podniku s cílem neustálého zvyšování dodavatelské kvality.
Návrh pro zlepšení podnikového procesu
Rudykh, Alena ; Civín, Roman (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení podnikového procesu v konkrétní společnosti. Vysvětluje pojem procesního řízení a přínosy neustálého zlepšování. S analýzou současného stavu je vytvořena procesní mapa. Na základě analýzy vzniká návrh na zlepšení, který umožňuje eliminovat plýtvání a snížit náklady na realizaci procesu.
Aplikace principů LEAN managementu ve vybraném oddělení výrobního podniku
Poul, Stanislav
Tato diplomová práce je zaměřena na uplatnění principů Lean managementu v podniku, čemuž odpovídá i její název. První část vysvětluje význam pojmu Lean a nabízí také pohled do historie jeho vývoje. Jsou zde představeny jednotlivé nástroje a zásadní principy metodologie a dále se zaměřuje na roli oddělení nákupu v organizaci. Praktická část se věnuje konkrétnímu oddělení podniku. Za použití vybraných nástrojů a metod Lean managementu je analyzován současný stav, identifikovány místa s největším potenciálem pro zlepšení, včetně návrhu konkrétního opatření.
Návrh hlavních ukazatelů výkonnostních metrik
Kmeť, Lenka ; Jandová, Kristýna (oponent) ; Bača, Petr (vedoucí práce)
Práce se týká procesního přístupu a jeho využití při měření výkonnosti společnosti. Uvádí přehled jednotlivých přístupů, od tradičních obsahujících pouze finanční ukazatele po moderní využívající nefinanční ukazatele a začleňující do měření i oblasti týkající se zákazníků, zaměstnanců a další. V práci je zmíněn i systém řízení kvality obsažený v normě ISO 9001:2015 a jeho přístup k měření výkonnosti. Kapitola metriky se týká měřítek výkonnosti, hlavně klíčových ukazatelů výkonnosti, jejich účelu, vlastností a rozdělení. Je zde uveden postup jejich stanovení a úskalí, na která je třeba si dát pozor při jejich výběru a používání. Další kapitoly jsou věnovány sestavení systému metrik konkrétních společností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.